Drag
MARKETING

De ultieme digitale klantrelatie waarbij beleving net zo belangrijk is als beloning

Met de ultieme digitale klantrelatie zorgen we ervoor dat organisaties menselijker worden; met persoonlijke aandacht en relevante extra’s voor de klant.

Doornvogel is al partner van rb2 vanaf het eerste moment. Met de ultieme digitale klantrelatie zorgen we ervoor dat organisaties menselijker worden; met persoonlijke aandacht en relevante extra’s voor de klant. Daarmee maken we samen merken loyaal aan hun klanten.  Doornvogel werkt aan een combinatie van klantinzicht en creativiteit waarbij rb2 de technische kant op zich pakt.

Bij het realiseren van de ultieme digitale klantrelatie focust Doornvogel zich op emotionele binding in plaats van het rationele aspect. Dat uit zich in persoonlijke aandacht en relevante extra’s voor de klant; de juiste boodschap op het juiste moment en voldoende ‘wow’-momenten om de klantverwachting écht te overtreffen.

Relevante cases

Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases

E-commerce
EKI

Een gebruiksvriendelijke en schaalbare productconfigurator die complexe B2B-orders vereenvoudigt.

E-commerce
Lavazza

Een flexibel platform dat B2B-klanten 30% sneller helpt en Lavazza’s groeiambities ondersteunt.

Onze insights

Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen

Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
E-commerce
De impact van de platformeconomie op Nederlandse merken en retailers
Ontdek hoe Nederlandse merken en retailers kunnen concurreren in de platformeconomie.
Portretfoto van Ties Luijendijk
Ties Luijendijk
E-commerce
Waarom headless commerce-platformen snel mainstream gaan worden
Als je actief bent in de e-commerce, heb je ongetwijfeld gehoord over ‘headless gaan’. Maar wat betekent dit precies en wat zijn de belangrijkste voordelen?
Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
E-commerce
Klantloyaliteit opbouwen met omnichannel technologie
Ontdek hoe omnichanneltechnologie traditionele retailers kan helpen de klantloyaliteit te vergroten en te floreren in het steeds competitievere online retaillandschap.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op voor meer informatie en hoe wij onze kennis gebruiken om andere bedrijven te helpen groeien.