Het iconische warenhuis De Bijenkorf biedt persoonlijke services, zoals make-up- en stylingadvies, en organiseert evenementen zoals cosmetica masterclasses. Om het boeken van deze services eenvoudig te maken, had De Bijenkorf behoefte aan een gebruiksvriendelijke tool die integreert met bestaande systemen en een breed scala aan diensten ondersteunt – inclusief nieuwe opties, zoals het huren van servies en tafellinnen.
rb2 ontwikkelde een flexibele en intuïtieve boekingstool, afgestemd op de behoeften van De Bijenkorf:
De boekingstool biedt een efficiënte en gebruiksvriendelijke ervaring voor zowel klanten als interne teams. Medewerkers kunnen alle relevante winkel-, service-, afspraak- en klantinformatie eenvoudig beheren en inzien. Klanten profiteren van een soepel boekingsproces, waarmee hun ervaring vanaf het eerste contact tot aan de service vlekkeloos verloopt.
We maken gebruik van de kracht van de nieuwste tools en platforms om jouw succes te bevorderen. En dat alles met één doel voor ogen: een krachtig partnership voor maximale impact.
Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen
Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases