Drag
MARKETING

Een optimale klantreis en een gepersonaliseerde winkelervaring met Voyado

Voyado biedt een klantervaringscloud die is uitgerust met klantinzichten, loyaliteitsconcepten, marketingautomatisering, een productontdekkingsengine en merchandisingtools.

Voyado zorgt ervoor dat merken bij elke interactie consistent een gepersonaliseerde en relevante winkelervaring kunnen bieden. Ze bieden een klantervaringscloud die is uitgerust met klantinzichten, loyaliteitsconcepten, marketingautomatisering, een productontdekkingsengine en merchandisingtools. Al deze componenten dragen bij aan het optimaliseren van de klantreis, zowel online als in fysieke winkels.

Momenteel beschikt Voyado over een team van 300 medewerkers die zich inzetten voor de missie om de toonaangevende klantervaringscloud in de retail- en e-commercesector te worden. Ze hebben zich al gevestigd als de voorkeurskeuze voor middelgrote retailers in Scandinavië en hebben hun zinnen gezet op internationale expansie met kantoren in Londen en Amsterdam.

Voyado deelt een oprechte passie voor retail en e-commerce. Productontwikkeling beperkt zich niet alleen tot de productafdeling; zij erkennen dat uitstekende ideeën uit elk deel van de organisatie kunnen voortkomen. Samen beïnvloeden en implementeren ze actief oplossingen die de groei van hun favoriete merken ondersteunen en de klantenloyaliteit vergroten, waardoor ze nog aantrekkelijker worden.

Relevante cases

Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases

E-commerce
EKI

Een gebruiksvriendelijke en schaalbare productconfigurator die complexe B2B-orders vereenvoudigt.

E-commerce
Lavazza

Een flexibel platform dat B2B-klanten 30% sneller helpt en Lavazza’s groeiambities ondersteunt.

Onze insights

Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen

Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
E-commerce
De impact van de platformeconomie op Nederlandse merken en retailers
Ontdek hoe Nederlandse merken en retailers kunnen concurreren in de platformeconomie.
Portretfoto van Ties Luijendijk
Ties Luijendijk
E-commerce
Waarom headless commerce-platformen snel mainstream gaan worden
Als je actief bent in de e-commerce, heb je ongetwijfeld gehoord over ‘headless gaan’. Maar wat betekent dit precies en wat zijn de belangrijkste voordelen?
Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
E-commerce
Klantloyaliteit opbouwen met omnichannel technologie
Ontdek hoe omnichanneltechnologie traditionele retailers kan helpen de klantloyaliteit te vergroten en te floreren in het steeds competitievere online retaillandschap.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op voor meer informatie en hoe wij onze kennis gebruiken om andere bedrijven te helpen groeien.