Drag
MARKETING

Subscription verandert het aankoopgedrag en biedt eindgebruikers flexibiliteit en overzicht

Het Nederlandse Subscription Factory heeft veel kennis van en ervaring met het subscription beheerplatform van Zuora.

Veel bedrijven willen een graantje meepikken van de subscription economy, al is het maar om de concurrentie voor te blijven. Het Nederlandse Subscription Factory heeft veel kennis van en ervaring met het subscription beheerplatform van Zuora. De afgelopen jaren heeft het bedrijf verschillende internationale bedrijven ondersteund tijdens hun reis naar subscription services en sinds 2019 ook regelmatig in samenwerking met rb2.  

Een van onze wapenfeiten samen is het realiseren van een abonnementsmodule voor Philips Lumea en Sonicare producten. Met verschillende abonnementsvormen moest het zowel perfect gestyled binnen het bestaande e-commerceplatform passen, als volledig geïntegreerd worden met de Salesforce-omgeving en payment serviceprovider. We houden wel van een uitdaging en het resultaat mag er zijn.

Relevante cases

Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases

Bespoke
AI
Inspired Pet Nutrition

Een AI-gedreven oplossing die IPN's orderverwerking transformeerde van handmatig werk naar volledige automatisering.

E-commerce
EKI

Een gebruiksvriendelijke en schaalbare productconfigurator die complexe B2B-orders vereenvoudigt.

Onze insights

Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen

Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
AI
Procesoptimalisatie
Bespaar duizenden uren per jaar met slimme procesautomatisering
Onderzoek laat zien dat bijna een derde van de werktijd opgaat aan repetitieve taken. Maar door slim te kijken waar het wringt, gericht te automatiseren, en van daaruit verder te bouwen kun je de meest impactvolle verbeteringen doorvoeren.
Portretfoto van Jett Kooijman-Fetter
Jett Kooijman-Fetter
AI
Maak kennis met de AI Taskforce van rb2
Ontdek hoe de AI Taskforce van rb2 teams versterkt, processen versnelt en slimme AI-oplossingen bouwt die échte impact maken.
Portretfoto van Dennis van Marle
Dennis van Marle
Strategie
Veranderende verwachtingen: CEO Dennis van Marle over wat klanten nu écht willen
In deze blog blikt rb2-CEO Dennis van Marle terug op 20 jaar digitale ontwikkeling en kijkt hij vooruit naar wat klanten vandaag écht verwachten van digitale bureaus.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op voor meer informatie en hoe wij onze kennis gebruiken om andere bedrijven te helpen groeien.