Drag

rb2 met de hoogste notering in de Emerce100

Portretfoto van Jett Kooijman-Fetter
Jett Kooijman-Fetter
E-commerce
Afbeelding van Insight

rb2 heeft tijdens de 2021 editie van de Emerce100 de hoogste notering behaald. Het technisch development bureau is door digitale beslissers uit de branche uitgeroepen tot beste digital production agency van Nederland.

De Emerce100 ranglijst is het resultaat van het imago-onderzoek dat Emerce, het multimediaplatform op het gebied van digitale marketing, media en e-business, jaarlijks doet. Respondenten scoorden e-business organisatie op kennis/know-how, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit. 

Dit jaar laat het Purmerendse rb2 bekende en grotere bureaus achter zich, waaronder ook winnaars van eerdere edities van de Emerce100. Directeur Dennis van Marle is enorm trots dat zijn bedrijf deze vakprijs in de wacht heeft gesleept. “Het is een grote eer om te worden bekroond tot beste bureau van Nederland in onze categorie. We zijn ook ontzettend dankbaar voor de lovende beoordelingen van vakgenoten uit het Nederlandse bedrijfsleven.”

Van Marle besluit: “Deze Emerce100 staat voor veel meer dan een eerste plek tijdens de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Het is de erkenning voor al 15 jaar hard werken aan uitdagende, innovatieve projecten voor mooie bedrijven. En samenwerken met een hecht en loyaal team en gedreven partners. We gaan deze prachtige prijs vieren met iedereen die ons een warm hart toedraagt. Onderdeel daarvan is de tweede editie van onze DreamTeam-actie die we deze zomer weer gaan organiseren, waarbij we ondernemers en digitale professionals helpen dromen en innovatieve projecten te realiseren.”

Over Emerce100
De Emerce100 is een speciale jaarlijkse uitgave van de gelijknamige vakpublicatie Emerce. In deze uitgave publiceert Emerce hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld. 

Het imago-onderzoek wordt gedaan in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction. Dit onderzoek biedt houvast bij het kiezen van bureaus in de online branche en is voor de namen in de lijst een mooie onderscheiding voor hun werk.

Relevante cases

Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases

E-commerce
EKI

Een gebruiksvriendelijke en schaalbare productconfigurator die complexe B2B-orders vereenvoudigt.

E-commerce
Lavazza

Een flexibel platform dat B2B-klanten 30% sneller helpt en Lavazza’s groeiambities ondersteunt.

Klaar voor de volgende stap?

Ben jij toe aan een nieuwe e-commerce oplossing en wil je weten wat we bij rb2 voor je kunnen betekenen? Wij komen graag in contact om virtueel kennis te maken.

Name
Achternaam
E-mail
Company Name

Thank you for your submission!

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op voor meer informatie en hoe wij onze kennis gebruiken om andere bedrijven te helpen groeien.

Meer blogs

Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen

Portretfoto van Jett Kooijman-Fetter
Jett Kooijman-Fetter
AI
Maak kennis met de AI Taskforce van rb2
Ontdek hoe de AI Taskforce van rb2 teams versterkt, processen versnelt en slimme AI-oplossingen bouwt die échte impact maken.
Portretfoto van Dennis van Marle
Dennis van Marle
Strategie
Veranderende verwachtingen: CEO Dennis van Marle over wat klanten nu écht willen
In deze blog blikt rb2-CEO Dennis van Marle terug op 20 jaar digitale ontwikkeling en kijkt hij vooruit naar wat klanten vandaag écht verwachten van digitale bureaus.
Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
E-commerce
De impact van de platformeconomie op Nederlandse merken en retailers
Ontdek hoe Nederlandse merken en retailers kunnen concurreren in de platformeconomie.