Drag

rb2 is aangesloten bij Dutch Digital Agencies

Portretfoto van Jett Kooijman-Fetter
Jett Kooijman-Fetter
E-commerce
Afbeelding van Insight

rb2 is officieel lid van Dutch Digital Agencies (DDA). DDA verenigt als brancheorganisatie de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland.
Dennis van Marle, managing partner van rb2: "wij zijn trots om deel uit te mogen maken van Dutch Digital Agencies. De belangrijkste reden om lid te worden is de kennis en ervaring binnen DDA. In onze groei hebben we de behoefte om met branchegenoten te sparren over verschillende onderwerpen, daar leent het netwerk zich heel goed voor". 

Over Dutch Digital Agencies

Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor haar leden, toonaangevende digitale bureaus van Nederland en werkt als branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. DDA stimuleert actief het creatieve en innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de ruim 140 aangesloten bureaus. 

Relevante cases

Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases

Bespoke
AI
Inspired Pet Nutrition

Een AI-gedreven oplossing die IPN's orderverwerking transformeerde van handmatig werk naar volledige automatisering.

E-commerce
EKI

Een gebruiksvriendelijke en schaalbare productconfigurator die complexe B2B-orders vereenvoudigt.

Klaar voor de volgende stap?

Ben jij toe aan een nieuwe e-commerce oplossing en wil je weten wat we bij rb2 voor je kunnen betekenen? Wij komen graag in contact om virtueel kennis te maken.

Name
Achternaam
E-mail
Company Name

Thank you for your submission!

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op voor meer informatie en hoe wij onze kennis gebruiken om andere bedrijven te helpen groeien.

Meer blogs

Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen

Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
AI
Procesoptimalisatie
Bespaar duizenden uren per jaar met slimme procesautomatisering
Onderzoek laat zien dat bijna een derde van de werktijd opgaat aan repetitieve taken. Maar door slim te kijken waar het wringt, gericht te automatiseren, en van daaruit verder te bouwen kun je de meest impactvolle verbeteringen doorvoeren.
Portretfoto van Jett Kooijman-Fetter
Jett Kooijman-Fetter
AI
Maak kennis met de AI Taskforce van rb2
Ontdek hoe de AI Taskforce van rb2 teams versterkt, processen versnelt en slimme AI-oplossingen bouwt die échte impact maken.
Portretfoto van Dennis van Marle
Dennis van Marle
Strategie
Veranderende verwachtingen: CEO Dennis van Marle over wat klanten nu écht willen
In deze blog blikt rb2-CEO Dennis van Marle terug op 20 jaar digitale ontwikkeling en kijkt hij vooruit naar wat klanten vandaag écht verwachten van digitale bureaus.