Drag

Is gepersonaliseerde e-commerce haalbaar binnen een strakke planning?

Portretfoto van Roelof Blom
Roelof Blom
E-commerce
Afbeelding van Insight

Het bouwen van een gepersonaliseerd e-commerce platform kost meestal flink wat tijd. Maar in een markt die niet wacht, kan deze tijdsvertraging een struikelblok zijn. CoreConnect daagt de status quo uit en maakt zeer gepersonaliseerde e-commerce mogelijk met een korte opstarttijd - we vertellen je hoe.

Het voordeel van headless
Headless gaat volledig over flexibiliteit, en dat is waar CoreConnect de alternatieven verslaat. Het maakt een naadloze integratie mogelijk met alle applicaties die typisch deel uitmaken van je e-commerce oplossing zoals een CMS, PIM, DIM, ERP - en vrijwel elk acroniem daarbuiten. Dit gebeurt via vooraf geconfigureerde workflows die slechts kleine aanpassingen nodig hebben om gestroomlijnd met jouw specifieke bedrijfsprocessen samen te werken.

Dat is het geheime recept: we hebben het meeste van het harde werk al gedaan voordat je zelfs maar begint. En configureer jij snel je producten, inhoud, processen en prijzen op onze reeds geïntegreerde best-of-breed platforms zoals Akeneo, Prismic en NetSuite? Dan kan je binnen slechts enkele weken een volledig functionerend gepersonaliseerd e-commerce-platform operationeel hebben.

Of het nu gaat om conversie flows van de klant, onderhoudsroutines, of productbeheer-processen, CoreConnect dekt een breed scala aan operationele workflows, die gemakkelijk aangepast kunnen worden aan jouw specifieke eisen. Laten we dat nog eens benadrukken: met CoreConnect kan je beproefde en geteste, vooraf gebouwde integraties te gebruiken in een kant-en-klare toolkit. Zo bespaar je een serieuze hoeveelheid tijd. Dat betekent dat jouw marktintroductie zojuist een boost heeft gekregen.

Naarmate je bedrijfsbehoeften evolueren, maakt CoreConnect het mogelijk om zonder gedoe elementen in je e-commerce-opstelling te vervangen. Zo is het wisselen van bijvoorbeeld CMS of PIM een eenvoudige aanpassing in CoreConnect.

Wil je CoreConnect in actie zien? Dan is het zo gepiept om je toegang te geven tot een live demo-omgeving zodat je hands-on ervaring op kan doen met het soort functionaliteit dat jouw e-commerce-inspanningen naar het volgende niveau kan tillen.

Focussen op jouw USP
Al deze bespaarde tijd is geweldig, want tijd bespaard is geld bespaard. Zo kan je sneller de markt op om je concurrenten voor te blijven. Maar hoe zit het met de boost voor jouw merkidentiteit?

Als het gaat om het bouwen van een complete e-commerce-oplossing, wil je elementen toevoegen die helpen om je onderscheidend vermogen naar voren te brengen. Tijd die bespaard wordt in de ontwikkeling van de standaard onderdelen en functies die je nodig hebt, geeft je meer tijd om je te concentreren op het vaststellen van je USP in je front-end door middel van verbeterde UI en UX.

Waar wacht je nog op? CoreConnect is vandaag beschikbaar en met een duwtje in de rug van rb2 ben je in een mum van tijd up and running.

Relevante cases

Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases

E-commerce
EKI

Een gebruiksvriendelijke en schaalbare productconfigurator die complexe B2B-orders vereenvoudigt.

E-commerce
Lavazza

Een flexibel platform dat B2B-klanten 30% sneller helpt en Lavazza’s groeiambities ondersteunt.

Klaar voor de volgende stap?

Ben jij toe aan een nieuwe e-commerce oplossing en wil je weten wat we bij rb2 voor je kunnen betekenen? Wij komen graag in contact om virtueel kennis te maken.

Name
Achternaam
E-mail
Company Name

Thank you for your submission!

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op voor meer informatie en hoe wij onze kennis gebruiken om andere bedrijven te helpen groeien.

Meer blogs

Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen

Portretfoto van Dennis van Marle
Dennis van Marle
Strategie
Veranderende verwachtingen: CEO Dennis van Marle over wat klanten nu écht willen
In deze blog blikt rb2-CEO Dennis van Marle terug op 20 jaar digitale ontwikkeling en kijkt hij vooruit naar wat klanten vandaag écht verwachten van digitale bureaus.
Portretfoto van Guus van Boom
Guus van Boom
E-commerce
De impact van de platformeconomie op Nederlandse merken en retailers
Ontdek hoe Nederlandse merken en retailers kunnen concurreren in de platformeconomie.
Portretfoto van Ties Luijendijk
Ties Luijendijk
E-commerce
Waarom headless commerce-platformen snel mainstream gaan worden
Als je actief bent in de e-commerce, heb je ongetwijfeld gehoord over ‘headless gaan’. Maar wat betekent dit precies en wat zijn de belangrijkste voordelen?