GrandVision is een wereldwijde optiekretailer met meer dan 7.200 winkels in 40 landen, waaronder bekende merken zoals Pearle en Eye Wish. Naast fysieke winkels richt GrandVision zich op een groeiende online aanwezigheid en het aanbieden van abonnementsdiensten voor brillen, lenzen en meer. Het verouderde subscription platform voldeed echter niet meer aan de behoeften van hun internationale klanten en medewerkers. GrandVision schakelde rb2 in om een toekomstbestendig platform te ontwikkelen dat wereldwijd inzetbaar is.
Samen met Subscription Factory bouwde rb2 een gebruiksvriendelijk en uniform subscription platform:
Het vernieuwde platform ondersteunt GrandVision’s ambitie om wereldwijd te groeien in abonnementsdiensten. Medewerkers kunnen klanten sneller en gerichter helpen, terwijl klanten profiteren van een intuïtieve portal. De opzet maakt verdere uitrol en toevoeging van nieuwe producten eenvoudig.
We maken gebruik van de kracht van de nieuwste tools en platforms om jouw succes te bevorderen. En dat alles met één doel voor ogen: een krachtig partnership voor maximale impact.
Jaren aan kennis en ervaring die we graag met je delen
Jouw idee kan net zo succesvol worden als deze cases