Sander de Zwart, Delivery Manager
Klanten en teams helpen met hun doelen ervaringen toepassen in het bedrijf





Ik ben Sander de Zwart en woon in Amsterdam. In mijn rol als delivery manager help ik klanten en ontwikkelteams hun doelen te bereiken. Ik vind het leuk om mensen te inspireren, te laten groeien in hun rol en om technische uitdagingen aan te gaan met het team. Ik zie mezelf als de verbinding tussen onze teams in China en onze klanten en partners. Ik probeer mijn ervaringen in de sport toe te passen binnen het bedrijfsleven.
In mijn vrije tijd houd ik van (zaal)voetbal, reizen, muziek, series en leuke dingen doen met vrienden. Na 14 jaar op het hoogste niveau te hebben gespeeld, zaalvoetbal ik nu met vrienden bij OS Lusitanos in de 1e divisie. Als een echte reisjunk heb ik de laatste jaren mooie reizen gemaakt naar o.a. Mexico, Indonesië, Thailand, China, Panama en Colombia. Ik heb nog veel landen op mijn lijstje staan maar tot nu toe vond ik de Filipijnen het mooist. Zwemmen met walvishaaien was het absolute hoogtepunt!
Hier heb ik mijn steentje aan bijgedragen
en ben ik trots op

blog
Sander de Zwart
Loyaltyprogramma’s die zich uitsluitend richten op transactiegedrag zijn verleden tijd...

blog
Sander de Zwart
De Product Owner (PO) is verantwoordelijk voor de Product Backlog. De Product Owner prioriteert de Backlog en...

blog
Sander de Zwart
Om de Agile werkwijze te hanteren, maakt rb2 afwisselend gebruik van....

case
Inkt kopen doen de meeste mensen niet dagelijks en het is vaak geen gemakkelijke taak.


case
Bruna heeft besloten om de nieuwe website te gaan ontwikkelen op basis van CMS Sitecore Experience Platform

case
Bij Club Staatsloterij maak je dubbel kans op mooie prijzen. Voor elk lot dat je koopt krijg je dubbele punten.

case
Klanten van T-mobile sparen punten die ze kunnen uitgeven in de T-mobile Extra Shop.