Werken met de mooiste technieken in een team vol met kennis

Sander Vet, Delivery Manager

image
image
image
image
icon

Op 3 januari 2011 stapte ik het kantoor van rb2 binnen als derde of vierde werknemer. Iets wat nu onvoorstelbaar is, aangezien er de afgelopen jaren in Nederland en China enorm veel collega’s zijn bijgekomen. We zijn niet alleen gegroeid in werknemers, maar ook in het aantal en de grootte van projecten en teamleden. De kennis is enorm en we maken gebruik van de mooiste en modernste technieken.  

Ik ben ooit begonnen bij rb2 met de implementatie van ons eigen Kooboo CMS, maar inmiddels heb ik als Delivery Manager aan veel meer leuke projecten gewerkt. Zo heb ik meegewerkt aan de ontwikkeling van de RET OVMiles applicatie en het NuonExclusief loyaliteitsprogramma. Mooie implementaties die geresulteerd hebben in een nieuw eigen product, namelijk LoyaltyTools. Hier heb ik bijna een jaar met veel plezier aan gewerkt en vervolgens hebben we het succesvol kunnen inzetten voor onder andere Club Staatsloterij en T-Mobile.  

De afgelopen jaren is er veel veranderd, maar wat nooit zal veranderen dat is de fijne sfeer, collegialiteit en het ‘samen leuke dingen doen’. Waar we in mijn eerste jaren nog met een flesje Hertog Jan aan de keukentafel zaten, staan we nu aan onze eigen bar. Nog steeds met Hertog Jan. Uit de tap, in een glas, dat dan weer wel. Al jaren gaan we skiën, varen we door de grachten en rennen we naar een terrasje wanneer de eerste zonnestralen warm genoeg zijn.

 

Mijn steentje aan bijgedragen

waar ik trots op ben

image

case

De klantenbinding vergroten

Extra punten voor trouwe klanten

Bij Club Staatsloterij maak je dubbel kans op mooie prijzen. Voor elk lot dat je koopt, krijg je punten.

Lees meer over de case van Staatsloterij
image

case

Een relatie opbouwen

Trouwe leden iets extra geven

Klanten van T-Mobile sparen punten die ze kunnen uitgeven in de T-Mobile Extra Shop.

Lees meer over de case van T-mobile