Een echte impact op klantloyaliteit

flexibel en beheersbaar in te zetten

banner
banner
icon

Onze kennis verpakt in een loyaliteitsplatform 

rb2 realiseert al ruim 10 jaar platforms,  hierdoor hebben wij ruime ervaring op het gebied van marketing en technologie. Al deze kennis hebben wij verpakt in een loyaliteitsplatform: Loyalty Tools. Sinds 2014 wordt het platform, in samenwerking met marketingbureau Doornvogel, succesvol ingezet bij verschillende klanten. Het platform is geschikt voor miljoenen gebruikers en wordt inmiddels gebruikt door RET, T-MobileNederlandse Loterij en Nuon.   

Bij rb2 begrijpen wij dat je jouw klanten op een unieke manier wil bedienen. Daarom zijn de mogelijkheden grenzeloos. Zo wordt er bij het ene programma gespaard door middel van gereisde kilometers en bij een ander programma met je maandelijkse factuurbedrag. Er is dan ook veel kennis en expertise opgebouwd rondom verschillende spaarvormen; met naast transactionele beloningen ook mogelijkheden voor social rewards.  

Loyalty Tools heeft alle functies in huis voor een unieke gebruikservaring, maar de implementatie hiervan heb jij zelf in handen. Naast de meest vooruitstrevende technologie is ook veel aandacht uitgegaan naar werkbare processen en beveiligingsprotocollen, waaronder AVG.  Het platform is ontworpen voor Microsoft Azure, maar inmiddels ook geschikt gemaakt voor andere platformen. Dit zorgt voor een optimale ervaring voor jou en jouw gebruikers. 

Een unieke ervaring op elk apparaat 

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren en doorontwikkelen van het platform en dat resulteert in een platform dat verder gaat dan de vraag. Bij de meest recente implementatie is het platform naar een nieuw niveau gelift, met een uitgebreide set aan API’s, kassakoppelingen en een uitgebreid CMS met belangrijke backoffice functies. Samen met de uitgebreide dashboard functionaliteiten, cloud-based architectuur en de laatste e-commercetoepassingen, is het geschikt voor een omnichannel aanpak. Hierdoor hebben je gebruikers een op maat gemaakte ervaring, op ieder apparaat.

Een greep uit onze artikelen over loyaliteitsplatforms

image

Blog

Loyalty 3.0: creatief werken met klantdata

Loyaltyprogramma’s die zich uitsluitend richten op transactiegedrag zijn verleden tijd. Een nieuwe generatie probeert de merkervaring...

▸ Lees meer
image

Case

Een relatie opbouwen

Klanten van T-Mobile sparen punten die ze kunnen uitgeven in de T-Mobile Extra Shop. Deze online shop staat boordevol toffe producten en kortingskaarten.

▸ Lees meer
image

Case

De klantenbinding enorm vergroten

Bij Club Staatsloterij maak je dubbel kans op mooie prijzen. Voor elk lot dat je koopt, krijg je punten. Deze punten kun je inzetten om extra prijzen te winnen.

▸ Lees meer
image

Case

Punten inwisselen voor korting

Nuon Exclusief is een succesvol loyaliteitsprogramma dat binnen één jaar maar liefst 400.000 leden had. Hoe langer je klant bent, hoe meer punten je maandelijks krijgt.

▸ Lees meer

Wil je meer weten over loyaliteitsplatforms?

Ontdek hoe wij je daarmee kunnen helpen.  

Wij hebben inmiddels al een imposant rijtje aan mooie projecten gedaan op het gebied van loyalty. Wil je meer weten over hoe wij loyaliteitsprogramma’s technisch realiseren? Neem dan contact op met:

photo

Delivery Manager

+31 (0)299 200800

Delivery Manager

+31 (0)299 200800

Of check één van de cases waarin loyaliteitsplatforms een prominente rol spelen: