Elk park, élk systeem volledig geïntegreerd en eenvoudig boekbaar

Vakantieparkenspecialist EuroParcs Group staat voor een totaalbeleving in recreatie. Het bedrijf heeft zich ontwikkeld tot een grote speler in het ontwikkelen en exploiteren van vakantieparken met inmiddels 60 resorts onder het label EuroParcs. EuroParcs wilde de digitale guest experience in eigen hand nemen op een nieuw, eigen huur- en verhuur platform.

Vakantieparkenspecialist EuroParcs Group staat voor een totaalbeleving in recreatie. Het bedrijf heeft zich ontwikkeld tot een grote speler in het ontwikkelen en exploiteren van vakantieparken met inmiddels 60 resorts onder het label EuroParcs. EuroParcs wilde de digitale guest experience in eigen hand nemen op een nieuw, eigen huur- en verhuur platform.

Een splinternieuw platform bouwen in ‘slechts’ maanden

EuroParcs was op zoek naar een modern, nieuw platform. Daarbij is het verwerken van hoge volumes boekingen, het optimaliseren van de opbrengsten van de vakantiewoningen én een ultiem verblijf ontzettend belangrijk.

De uitdaging

EuroParcs was op zoek naar een modern, nieuw platform. Daarbij is het verwerken van hoge volumes boekingen, het optimaliseren van de opbrengsten van de vakantiewoningen en een ultiem verblijf ontzettend belangrijk.

De ‘catch’: dit splinternieuwe platform moest binnen enkele maanden, vóór het vroeg-boek-seizoen, worden opgeleverd.

Het resultaat

rb2 ontwikkelde in slechts een aantal maanden het EuroParcs verhuur- en boekingsplatform, waarbij een uitstekende user experience centraal stond. Die ultieme digitale guest experience wordt onder andere gecreëerd door de geavanceerde zoekfunctionaliteit en hoge performance van gepersonaliseerde content-rijke pagina’s

Complete case lezen?

Deze case is uitgewerkt in een PDF bestand van 10 pagina’s met een uitgebreide casebeschrijving, klantquotes, tech specs en achtergronden over het proces en het resultaat.