De ultieme digitale klantrelatie

waarbij beleving net zo belangrijk is als beloning

Doornvogel is al partner van rb2 vanaf het eerste moment. Met de ultieme digitale klantrelatie zorgen we ervoor dat organisaties menselijker worden; met persoonlijke aandacht en relevante extra’s voor de klant. Daarmee maken we samen merken loyaal aan hun klanten.  Doornvogel werkt aan een combinatie van klantinzicht en creativiteit waarbij rb2 de technische kant op zich pakt.

Bij het realiseren van de ultieme digitale klantrelatie focust Doornvogel zich op emotionele binding in plaats van het rationele aspect. Dat uit zich in persoonlijke aandacht en relevante extra’s voor de klant; de juiste boodschap op het juiste moment en voldoende ‘wow’-momenten om de klantverwachting écht te overtreffen.

Voorbeelden van mooie samenwerkingen zijn oa: T-MobileVattenfall en Staatsloterij.

Onze doornvogel succesverhalen:
Loyalty programma
De klantenbinding vergroten met extra punten voor trouwe klanten
Loyalty programma
Punten inwisselen voor korting bij Vattenfall Exclusief
Loyalty programma
Een relatie opbouwen en trouwe leden iets extra geven
Momenteel in productie
Loyalty programma
De klantenbinding vergroten met extra punten voor trouwe klanten
Loyalty programma
Punten inwisselen voor korting bij Vattenfall Exclusief
Loyalty programma
Een relatie opbouwen en trouwe leden iets extra geven
Momenteel in productie
avatar
“Wil je meer weten over hoe je jouw klanten op een unieke manier bedient met een loyaliteitsplatform?”
Dennis van Marle, CEO
avatar